Monday, November 19, 2007

NEW DOLL! I Found ANOTHER ONE!

Can you believe this......I CAN'T!

http://www.ecrater.com/product.php?pid=1690852

Summertime Oliver.....

PEACE-OUT!
Mitchel

34 comments:

Mariam. [: said...

hahaha.
summertime oliver,
is a stud muffin. (:

Dani said...

You're adorable! I love how excited you are over this! lol And you should be..if someone ever made me into a doll..I'd be pretty spazed too!(Unless it was a freakish stalker or a voodoo doll Ewwwww!!!!)

3 posts in 1 day???? I think that's a new record!!

Dani

Jessica said...

OMGosh...more Oliver dolls!! Sweetness! I'll start saving up my money, lol! I'll get anything with your adorable face on it, lol! Man, that must have sounded cheesy! *blushes* Ok, well, I gotta go now Mitchel! Grr..I don't wanna get up at 6 o'clock tomorrow..
~Jessica~

Melissa said...

Sooo Awesome
I have to get one!!!

:)



Melissa

chipsahoyawsomesmart said...

Thats cool, but I can only get the ones in stores.. not online, that ones really great though, but I'll just have to wait for Target. I dont even know if my mom is going to be able to buy it for me anyways. I just told her about it.. so, Im not sure if she will buy them for me or not.. Oh, but she probably will.. shes asleep right now, so maybe she didnt really quite understand what I was telling her.. but she will get me those dolls, I know.. because she likes everyone from the show.. so, she will do it.

Well, comment you back later =)

Cassie =] said...

you may not be able to believe it, but i can. you are amazingly talented and very popular (not in the really high schooly way) you are getting what you came into this business for (at least i think so lol) but i am very proud of you and happy you are getting this excited. summertime oliver is quite the hottie LOL! lol

Emily said...

omg that is AMAZING!!!! haha you look awesome in doll form (and in human form too, obviously, but we're talking about dolls right now). hmm i wonder what my mom will say when i tell her i want a mitchel musso doll.....i'll let you know.

~Emily from san fernando valley

Molly said...

WHERE ARE ALL THESE DOLLS!? LOL! I check every time I go to Target, and I can never find one!! My brother knows how to get my attention now...LOL!

Its a pretty cute doll too ;)

TTYL!

Molly

Sara said...

haha thats so awesome!
I want one!

MeganP2010 said...

haha Oliver dolls? Sweet! YOU WERE SO AWESOME AT JINGLE JAM IN SAN JOSE! My sister was like trying to catch your attention nonstop!! You are like my favorite and I wish I had thought of something better to say when you signed our poster and scripts but on well!

We even got a picture of my sister and marc!

I talked to your dad about metro station, too. He was wearing the band t and I told him how I'm going to the concert in San francisco on Nov. 30!!

Love, Megan.

Olivia said...

mitchel (:
nice niceeeee
i'll buy those maybe ahahah

MARC DOESN'T ANSWER ME.
NOT FAIR.
ahah :]
ooh welll
i'm likee in love with th epicture your dad took of you and i its liek amazing
is he like a pro photoographerrr in disguise?!
WHOA THAT WOULD BE AMAZING.
i liek how you posted 3 times today it like made me happy inside, ahha.

but what if marcs n umber isn't really his.. ahah that would be funnnnnnny.
that would be big pimpiiiinnnn!

DUDE
I LEF TMY PHONE CHARGER AT THE HOTEL :[
oh well ahah x]

yeahh welll
I MISS YOUR PARENTS CAUSE I LOVE THEMMMM
ahaha.
and mommy misses marc too.
cause marc called my mom mommy.
sooo :]
okay welllll i'm fiinally awake when its almost time to go to bed.
sooo whatever
its like

c
o
p
y
c
a
t

remember ? :]]

Nicole said...

ok mitchel. i just wanted to say that MARIAM IS IN LOVE WITH YOU. i go to school with her and she NEVER STOPS talking about you. never. its seriously funny.
so you must feel special.

and by the way, she got me hooked on metro station.

ahhh i seriously cant explain how much she talks about u.

-Nicole.

Devin said...

omg... if i ever had a doll made after me....

like thats so weird!

haha, nice doll
or... action figure

haha, watever :)

abby from texas! said...

omigosh! i'm going to go buyy and oliver doll!! =] or maybe i should put in on my christmas list...hmmmm...=]

cant wait to see u at the jingle jam in dallas!!

=]
abby from texas

iiLoveMitchelTatex3 said...

ahhaha ii want da other one, of yooh hannah and emily (:

it'll be my christmas present. ill sayy ii want mitchel for my present. technically ill have yooh haha

ily <3

Jasmine said...

Haha very cool

ally m said...

mitchel, youve always been a doll. ;)

hahahahahaha. that was corny.
couldnt help it!

<3 ally m.

Daniela said...

I'm Happy you had fun :)
and have fun in your next appearance:]
please, come to Israel :)
LOVE YOU!
Daniela (from Israel)
<33

Anonymous said...

awwwwww mitchel those dollls r soooooooooo HOT!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOWWWWEEEEEE lol im deffinitly getting one! and omg u did amazing a jingle jam i cant stop watchin the videos u posted and by the way I LOVE U IN TIGHT TIGHT PANTS AWWWW MAN IS THAT AMAZING!!!!!!!!! wow im not kidding they look sooo fricken hot on u!!!!!!!!!!!
I♥U
maddie

Anonymous said...

Another Oliver's doll....I love this dolls!!!! They're so cute! =)

miky

Abbster said...

Hey Mitchel!
Those dolls are soo cute! I have got to get one! =]
Well, I went to the Jonas Brothers/Hannah/Miley concert last night! It was so amazing! I'm sad its over!
I CAN'T WAIT TO SEE YOU AT THE JINGLE JAM TOUR! I'm sooo happy your coming to Orlando! Yay!!
Well have a great week!
~abby~

Paris Denise said...

It must be cool to be popular enough to have your face on a doll, but it would creep me out to just be walking in the mall or something and see some kid playing with a replica of me!

ttran said...

You and your dolls look scary alike!

I had to do a twelve take! Haha!

I think they're great!

Yay for you!

brooke said...

aww, totally cute :].
i want both of the olly dolly's :D
i watched the video, and basically cried. haha i would've done anything to have been there!
hope your having an awesome time!

loveyou.
xox.

Anonymous said...

Lol, they could've made your hair real. It's plastic.. Like, cut a bit off your real hair every night. WAIT NO! You'd go bald!!

-Katherine

Anonymous said...

awh!...i <3 it!
LIV. LOVE. LAUGH!

~*luv2laugh*~

Nosanity said...

Go to www.stardoll.com to see another doll of you under the Actor category. It's a dress-up thing so... brace yourself!! LOLZ!!!

Nosanity said...

LOLZ!!!! I'm sorry but your summertime doll sooo looks like Ken! PLZ don't get affended or anything cause YOU don't!!! Go to www.stardoll.com. On the front page, scroll down to your name on the actors list. It's a dress up thing and it would totally rock if you got an account. I know your a guy but...hey! Dylan and Cole Sprouse got accounts!!! You can get it just to make some new fans. You'd have to find a way to contact stardoll.com and let them know it's the real you instead of the millions of posers...they'll give you a special CELEB stamp too... Plz befriend me there...I'm "Nosanity"
XOXO...Hannah!
P.S.(u can dress up Jessica Alba...LOLZ!!!)

Mariam. [: said...

oh wow.
nicole's comment is embarassing.
hahahha.

Chelsea said...

i wuld be so proud to hve a doll!!!! ur so lucky!!!!!!!

<3 CHELSEA

Fer said...

DUDE THIS IS AMAZING!!!
I have to get one!
I love how excited you are about this you're adorable!!!!
that's why we love you!<3<3<3

haha summertime oliver=D

Alana said...

Olly is a dolly!!

:D



cute!

Christy said...

haha
wowww.
thats pretty rad.
I thinki might have to get that doll noww...
hahaha

Ashley said...

Hey I am trying to get the whole collection of hannah montana dolls and I have Hannah Montana and Miley Now I am going to go buy Oliver but Do you know If theres a Lilly doll