Thursday, September 25, 2008

EBAY CHARITY ITEMS - TACOMA & SPOKANE

Hey guys! Thank you so much for bidding on the items on EBAY. Just a quick update that we are putting up 30 new items tomorrow. When you have a minute, head over to ebay and type in Mitchel Musso and see if there is anything you would like to bid on. We are NOT allowed to say that we are raising money for charity on EBAY. I want you to know that we are though. The charity is called Missions International and it means a lot to me and my family. I plan to give the money to Bob Mason, the pastor of Missions International at the end of the year as a Christmas gift. Looking forward to letting you know how much was raised.

You guys have the most awesome day ever! And the best weekend too!

I'll see you in WASHINGTON!

PEACE-OUT!
Mitchel

38 comments:

Ashlee said...

I bought two items from the ebay site. :]

I can't wait till saturdayyy. =]
-ashlee

Nikita Bimson said...

Once again, that's a nice thing for yall to do.

=]

Natalie :]]]]]]] said...

YAYYYYY i already got the white shirt with the black spot-ish things on it from the photoshoot :]]]]]
http://flickr.com/photos/29524726@N07/2890235876/
^thats a pic of me trying it on haha i was very excited
but i really want some more stuff cuz i am a HUGE fan haha :]

ashley said...

I bought ur jacket!! its the one with checkers on it and i almost bought tht tattoed bracklet but im pretty sure someone out bidded me ... but i LOVE the jacket and it says Gsus lol and its made by SINdustries but im sure u picked up on tht right away, everyones jealous of it EVEN the guy tht sits next to me in math!!! haha cant wait 4 season 3 =D

Miranda said...

Aw Mitchel, You're so sweet! :)

Anonymous said...

Hey Mitchy!!
cool, more ebay items!! And again, that's really sweet of you :) lol
I really wish I could get something from ebay, but we don't have the money right now...
Hope you have a great weekend too Mitchy!!! :) lol
We already put up some halloween stuff!!! :D lol
I was planning on maybe, when we finish anyways, makeing a video of our house so you can see the halloween stuff we put up. I would probably put it on my myspace under videos...but that won't be until we finish setting it up. When I do, I will definitely let you know :)
so, how are you lately? I'm pretty good...everything around here is a lot crazier then normal...getting ready for going to North Carolina and all, the halloween party, and school, but at least nothing is really boring :) lol
oh, I will make sure to leave a comment before I go to NC!! We are leaveing on Wednesday night...

ANYways, wish you luck Mitchy!!
:) and hope you have lot's of fun on Saturday!!

-Coral (The girl from RI)

p.s. My favorite kind of pizza is pepperoni and pineapple...have you ever tried that kind of pizza? :)

Disa said...

Oh Mitch, I WILL have the best weekend if a miracle happens and I'm able to somehow see you while you're here tomorrow.
But I'm not too sure that'll happen haha.

BUT I'M GONNA TRY!

Anonymous said...

i totally bought your shirt. it hasnt come yet so... idk hopefully it will come! your so nice!!! kk love you lots!

sierra said...

I think that's awesome that you're doing that for such a good cause. Can't wait for Season 3!!!
~Siera~

Mitchelshollywoodgirl said...

That is so cool I was going to buy one that had no bids but when i got on to buy it, it was gone i was really sad but what ever i will try to buy another one then!

luv ya,
Amber K.

~taaylor.* said...

awhhhhh, mitchel<3
i caan't get over how sweet youu and your faamily are !
me&&my dad are definetly gunna bid on some stufff :]

comebaacktoflorida :]
its been almost a yeaar since ive last saw youu.
:[
i miss youuuu<3 :]

tubalicious_ said...

I bought 2 of your items! :D
So excited to get them :) I would love to know how much was raised. I am sure Bob Mason will love your thoughfulness!

OMG. Im totally bored right now. ttyl! <3

Katie.<3 said...

youre so sweet! im gonna see if i can bid soon! =]
---
lyl
Katie.<3

Ashlee said...

ahhhh. I was watching the 2008 gymnastics thing on this portland channel, and YOU pop onto the screen. I was like :O I officially love your song "in crowd". :]

CAN'T WAIT FOR TOMORROW! :]
-ashlee

Anonymous said...

Mitchel, Thats a great Christmas gift!! He will love it! Your so nice!
I hope you have an awesome time at your concert. I wish I could be there.

TTYL!!

-Katie R.

Anonymous said...

Cool!! I got the whats up sign!!! but i still havnt gotten it delivered to my house!!

~you fan alaways Kerri

Do you know when i will get it???

Brittany said...

Oh yay! I think I'll bid on some items. :)

I think it's really awesome of you to do this. The world needs more people like you :)

Anyways, wish I could see you on this gymnastics tour. It has my two favorite things: Gymnastics and you of course! Gymnastics is my favorite sport and I've been in it since I was seven lol but it's not coming here. Oh well. Have funn! :D

Carly said...

im defently going to go look and hopefully bid on ebay!! its soo sweet!! great presant!!

so i think u should really come back to chicago!!! just a thought...! aaha

well have fun in tacoma and spokane!!

<33

Carly

Anonymous said...

mitchy you are so sweet u know this right? i bought one item...i love it sooo much! okay i'll ttyl.

Elle

tubalicious_ said...

Mitchel!

They're selling metro station shirts in hot topic: http://www.hottopic.com/hottopic/store/product.jsp?FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302028391&PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524442186218&bmUID=1222557192804

lol. just thought i wud let you know. see ya!

tubalicious_ said...

you know you could sell a concert ticket on ebay, trust me, its totally gonna increase ur amount of donation. Just a suggestion :)

-Tuba

Molly said...

Hey Mitchel!

Wow, that is so nice of you to donate all that stuff for such a great cause.

I have a guess as to the BIG MUSIC NEWS........is it possibly that you're doing the Jingle Jams tour again? Cause that was SO FUN last year!!

Have an awesome week.

Molly

Sarah P. :) said...

I think that this is a totally amazing thing for you and your family to do. i'm gonna check it out. and thanks, i totally WILL have an amazing weekend cuz it's my BDAY on monday, and we have no school... haha it's great. once again, what your doing is really great.

tubalicious_ said...

MITCHEL!!!

OMG!! im in like a total excited mode!!!!!!! (although i shouldn't be, probably) AHHHHHHHHH!!! i MIGHT attend Miley's 16th bday bash! =D (that's where the probably not part comes in)

do i get to see you? =)

ALEX said...

you have no idea how sad it is that i couldn't see you today :(

you're probably flying in a plane over my house on your way to spokompton right now!! gahhh stupid volleyball.

COME BACKKKKK!

you should kick it in seattle before you leave :)

~*Amber*~ said...

Good luck with the up and coming concerts, Mitchel. =]

I think Bob Mason will be so happy on Christmas. Its so sweet what you and your family are doing for him.

Have a great week! =D

chelsea! said...

mitchel; i just found out that i get to meet your brother on november 4th, and i'm SO psyched. the only thing that could possible make me happier would be if i got to meet you at the sc state fair. PLEASE do a meet and greet!
i would absolutely die.
well, not really; but still (:


muchamore;;
chelsea (;

Adinna said...

HEY,MITCHEL ! :) I'M ADINA,A BIG FAN OF U FROM ROMANIA.SO,WHEN WILL U HAVE A CONCERT IN ROMANIA:D?

Camille said...

I have a question who is selling all these things on ebay. If its not you or Bob Mason, who? Just wondering! Thanks for everything it is nice to no that there are good people out there like you who are willing to sell their things for chairty! love you so much

camille

Nikki said...

Mitchel You ROCK!! I love you!!

sarahstarshipp said...

fjkafas, i had so much fun yesterdayy.
i'm not even lying when i say it was the best day of my life.

karely said...

dude ! i so am gonna buy a few things on ebay ! im planing on buying you hat (:

karely ♥

Camille said...

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I AM SO SO SO HAPPY RIGHT NOW I JUST GOT YOUR SHIRT!!!!!!!!! IT CAME TODAY, AND I LOVE IT SO MUCH!!! THANK YOU FOR SELLING IT. THIS IS AMAZING THANK YOU SO MUCH!!! I LOVE YOU!

CAMILLE

Camille said...

k i no this is kinda a really strange question, but... what kinda laundry detergent do you use? the shirt smells really good!!! thanks again!

Ańń :] said...

Hello Mitchel.
I from Poland.
I like You ;)
cool, more ebay items!!
Ps: nie umiem zbytnio pisać po ang.

Anonymous said...

Wow...there are so many stuffs on Ebay =)

miky

Brie said...

HEY HEY MITCH-AY!
Just saw your neew pictures on the site.
SOMEONE looks handsome!
lol


So this wek is Spirit week and I'm so pumped. For Duo Day, me and my girls dressed up like ninja turtles.....and for Super Hero Day, I'm going as Mermaid Man from Spongebob. And we have an assembly tomorrow, and I'm going to make a complete idiot of myself during the games.


Yeah, i'm a dork. I know.
haha


luv, brie
*<):o)

Anonymous said...

I am going to get somthingg... [=


Plan on it. haha..


--from davenport, ia! [=

loved the concertt... still thinking about it! hahahaha..