Tuesday, March 04, 2008

Hey guys!

Just touching base.....we're still holding strong in the top 10 at #8 with "Lean On Me". Thanks guys for all your support!

I am working on the movie in Utah today and for the next few weeks. We are having a great time. I recorded a brand new song last weekend out here and will record 3 more by the end of the week.

I've got a lot of help and am working with some Great people and am looking forward to showing you some new stuff real soon.

My Big surprise is SO BIG...that my Dad says I still can't announce it yet, keep your fingers crossed and maybe I will be able to say something very soon.

New episode of Hannah coming up this month. So be looking for that.

By the way, Mason is STILL on tour and heads to Europe soon with Panic at the Disco AND is turning 19 on March 17 and Marc is turning 13 on March 29...no longer a little kid.....now he's a Big Kid!

Have an INCREDIBLE week!
PEACE-OUT!
Mitchel

91 comments:

KelseyLovesM.T.M said...

awesome!:) every chance i get i check your blog to see if u have any new posts!it is 2:32pm im home from school today because i have an allergy so yeah.But march break starts down here in Cape Breton on the 10th :).I cant wait to see that new episode of hannah montana!and i cant wait for the surprise!!!!!and i cant wait to hear your songs all my favorites on youtube have to do with u :) i was watching this video of you in ikea it was like 10 minutes long but i watched it all they were asking u questions and one of the was like do u have any advice for someone who wants to become an actress/actor and u were talking about how it is hard and alot of work but it is fun to and u were talking about how u drink energy drinks and u were like ''kids do not drink energy drinks!'' it was so funny but i love them my fave is redbull and monsters :)

hope u have a great time in Utah!
we love u♥
kelsey♥♥♥♥

DiamondDust said...

Great job! I like your version of the song. :)

Movie? Geez, I'm so behind with the news. @x@

Keep up the good work...with whatever it is. X3

- D^2

Megan x said...

Omgoshhh Mitchel =]

Lots going on with all the Musso family at the moment!!

Eeeeep! New songs =]
Can't wait to hear them!
And I'm glad to see that Lean on me is still staying strong =]

Seriously, you have to stop teasing us with all these big surprises that you can't tell us! =P
It's not fair! lol

I'm so excited because I'm going to the Panic and Metro Station gig in London in 6 days time =] !!!
Been waiting to see them both for agesssss.

Awww wish Marc a happy birthday from me =]
13 woww, he'll be a teenager!!
Hope he has an awesome dayyy =]

Hope you're having a blast shooting in Utah =]

Love,

Megan xxxx

The Future Mrs. Musso said...

hey mitchel!
thats great!

i hope ur having good times and i cant WAIT until i find out if ur EVER coming to Florida again.
God Bless and Have a Wonderful Day!

Love,
Katie

Rachel said...

awww, hope you're having fun with your movie! can't wait to hear all about it.
and the surprise... hopefully you can give out some clues? I'm verrry impatient to hear what's happening next.
keep me updated! I love hearing from you. it makes my day. =)

Anonymous said...

Number 8!! Yahh sitll under top 10!!

Have fun filming the movie can't wait to hear more about it!

New songg I love new songs haha can't wait to hear tht eitherrr

Yah I heard there's a new hm ep soon can't wait its been re runs for a long timmeee

Soo big news huh?? I mean REALLY BIG NEWS lol... I hope it has to do wit tht tour u said u might be doing... when I talk to u after the meet and greet in chicagoo...maybe not but whateverr can't wait to hear

Omg thts soo exciting about metro stationn and happy almost bday to marc...and mason right?? Haha well g2g ttyl lyl

<3333

Carly

Anonymous said...

Hey Mitchel!Yay first comment!I can't wait to hear you'r new songs!Can you tell us what there about?And I still can't wait for the big surprise!It seems like it's going to be really good!I think saw a little clip of the new hannah montan on youtube it seems really great!And did you want me to make you a fan book?Any way have an awesome week Mitchel !

This has been another wierd comment by
~*~Sarah~*~

Molly said...

Hey Mitchel!!

You updated! YAY!! LOL! I'm glad Lean On Me is still in the Top Ten!!

Aww! You STILL can't tell! *Cries* Oh well, I hope it'll be worth the wait!!!

Can't wait to see the new Hannah episode!!

TTYL!
Molly

Cassie =] said...

GO LEAN ON ME! that's awesome. i can't wait for the movie. that's amazing that you are recording so many songs. can't wait to hear them. your killing me with this surprise! tell us soon! lol. can't wait for the new Hannah episode. and congrats to Mason. that's awesome. and HAPPY EARLY B-DAY MARC! lol. glad for the update. now update soon (possibly with the surprise?) lol

Michelle said...

Cant wait to hear the new songs!!!!

Good luck with filming!! Cant wait to find out more about the movie either!

Happy Birthday to Marc! And good luck to Mason!

<3

Michelle (twin from Portland)

leanne (leanna's good too) =] said...

asdfghjkl;' HAPPY BIRTHDAY MARC! xD
omfg you must announce this surprise soon. like real soon. i'll freeak outtt.

brooke said...

mitchie,
i need to know what the surprise is
before i die :].
glad your having fun in utah! i can't wait to hear your new songs.

loveyou.
xox.

Allie said...

Mitchel, !

Happy b-day Marc! 13 is a great year!

Metro Station will be on tour until March 8th, that's when they come to NY, their last tour date with Cobra Starship, We the Kings and The Cab. PLEASE! I NEED THE TICKETS!

Cool, new songs!

I NEED TO KNOW THAT SURPRISE! Is it ur CD?

Allie


!

Natalia said...

Hey Mitchel!!

Oh, #8 is not bad, but "Lean On Me" deserves more. I'm gonna keep requesting.

Cool, I want to now more about the movie.
Lot's of songs! That's awesome! I can't wait to hear them! BTW, when will your album come out? I hope it comes out in Spain too, but if not, I'll buy it anyways.

I can't wait to know what your surprise is! Seriously! Each time you mention it I just keep being more interested about it. Don't worry, I'll keep my fingers and toes crossed (hope I don't hurt myself... hehe)

I'm so happy for Mason. Metro Station is going to become so huge, even more than what they are now. And I'm happy for the soon-Big-Kid a.k.a. Marc Musso. For sure he'll have an awesome B-Day.

Have an amazing week!

Love Ya!

Natalia.

Anonymous said...

COOL!!!

:D New Episode Of hannah montana!!!
(I guess that was kinda random...)

PLEASE COME TO RI SOON!!!
My mom says that if you come i can get tickets :D

It's still cold in RI...I can't wait till spring though :)
My acting classes end in two weeks, I have to go in front of some people and play some comedy acting games XD

I know this is random too, but I actually know a lot of people who are born in July :D. (I am July 3rd, My sister is JULY 9th, My brother is July 10th, and I have a cousin who's birthday is sometime in late July) Do you know any people (besides you) who are born in July?

-coral (The girl who was previously talking about jellyfish...for some reason...)

jackieee said...

heyyy. im soo superrr excitedd
for the big supriseee. i dont
have any idea- what could possibly
be thattttttt big?! haha oh well.
give us somee hintss! and yayay for
mason, trace, blake, and anthony,
im in loveee with metro station(:
but whenss the new hannah comming
on? like whats the dateee. i've
seen pictures for alot of them. &
sugar no sugar looks so saddd. :/
haha, but happy almost birthday
marc! teeeeen agerrr now! haha.
&also, i voted over a thousand times
for hannah montana on the kids
choice awards, and miley as well
for singer and atress! (:
and of course, we'll keep voting
for lean on me. its ganna make
number one, i know it willll.

collapsed328 said...

Hey Mitch! It's Hilary!
I'll be seeing Metro Station for the 2nd time in April and I can't wait! You should seriously think about selling some of your official merchandise like your teeshirts and dogtags online. Like make an online store. I know myself, my friends and a lot of other girls would like that!!!

Hope to see you again soon
Xo
Hilary

said...

Aww! MarcMarc's turning 13! whooo! i'm turning 13 on May 8th!! ne ways, cant w8 till we get the big suprise!!
pce.
jenn<33

Caitlyn O said...

I cant wait until the suprise!!

thanh, SWE said...

Hi Mitchel.
i wonder if you can post about the niley thing you talked about in the posptar magazine. is it true?

& i cant wait for the epsiode to come out, im so desperate, it takes like so long time for 1 episode to realese! and when is your album comming out :)?

SWEETLIFEOFSAM said...

YEEEEAH MITCHEL!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Hi Mitchel! I haven't been online in a while either. *sigh*. Congrats on #8! I can't wait to hear the new songs! Just how many songs do you have written now, anyway? I'm getting curious about this surprise now.... hmm... I can't wait to hear about it! *smile* I'll be sure to watch the new Hannah! Tell Marc Happy Birthday, and I hope you get a chance to see Mason soon! How have you been? I hope you're having fun! We're taking CAPTs this week in school, which is a super easy test that everyone needs to pass before they graduate. Everyone goes to school for a half day and Freshmen and Sophmores have to stay the rest of the day and take the test while the Juniors and Seniors get to go home! They're all joking around with the freshmen and sophmores, saying things like "How was your half day off? Oh, that's right, you had to take the CAPTs!" It's actually kind of funny. I also just heard from my friend in Illinois, and the robotics regionals and pep rally are coming up, so I'm pretty happy! *smile* I hope that you're having fun and enjoying everything! *smile* Talk to you soon!

~Margaret

DaniRefrigeratorMagnet said...

MITCHEL.

SO IT'S YOUR DAD THAT I HAVE TO COME GET. Ok, I'll have to think of a new plan. But I'll still need peanut butter.....xD

No. Lean on Me can't be #8. It has to be in the Top 3. We WILL get it there.

MARCMARC. Aww. THE BIG 1-3. NO. He can't grow up!! =( jkjkjk I'm gonna make him something. xD.

Nikki said...

Awesome!!!!! :) Every day i check out to see if you have any new posts and i am excited to see the movie and the new hannah montana episode! I never even missed One episode yet and i watch it all the time cuz i love hannah montana. :)haha. And i cant wait for the suprise! Its making me so anxious to know what it is! Youre making sound great and very big! Ahh i cant waittt im so excited! Well have fun! Enjoy! Love you!

xoxo :) ♥

britt said...

omg you keep making new songss its crazyyy! and till marc happy birthday for mee! :] You have so much going on now! Im so stoked for the moviee! well I gtg!

peace.punch.captin crucnh :]
--BRITT!

Alana said...

Yay for Lean On Me!I can't wait to hear your new songs.And see the movie.
And for Marc:Happy Birthday!

Keep up the great work!

Tess: said...

HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cool number 8 yes!!!! The most played song on my iPod is Lean on Me!! When will the surprise come i cant last any longer!!!!!!!!!

Love YOU!!!!!!!!!!

- Tess

Grace said...

Hey mitchel-
thanks for the post!
It's so cool to hear from you! :)
Well I can't wait for your surprise and I will be crossing my fingers for sure. lol. Can't wait for the new Hannah episode. I wish they would come on week to week. It seems like ages since the last one. I miss smokin oken! haha! Well I just have a quick question if you could answer..
How did you get started in acting?
Because I really want to become an actress and I need some tips if you could :). Thanks
peaceeeeeeee out.
-Grace

Annie said...

Ah, surprises and new songs.
Just what I look forward to every day.

Congrats on "Lean On Me". I know it'll get higher though. I can't wait for the movie! It sounds like you're having loads of fun.

:D

Molly said...

haha.. he is a big kid.. my siblings still say thay even tho i am turning 16 in may, but i guess thats what i get of being the youngest of 8. can't wait for the surprise :)!! ohh and i think you can see the new episode on youtube, well two new episodes.. i dont think you're allowed to do that??:S ohh well, i watch for the lilly/oliver moments.. im rambling and i have geom. homework! byee!!
Best of Luck
Molly E.

Gennine said...

MITCHEL!!! Great to hear from you again!! I hope you're having an awesome time filming,and I really, really can't wait to hear your big surprise!! It's so awesome that you're recording new music , and I can't wait to hear it!
Awesome to hear about your bros!!!!! Can't wait to see PATD tour with Metro Station!
blog more soon!
love ya!
~Gennine, NJ

Anonymous said...

omg i cant wait for the big surprise!!!!!!!!!!!!!!!!!! and i wanna kno more bout this movie?!?!?!?!?!?!? im glad ur having a good time!!!!!!!11
I♥U
maddie

MitchelLover64 said...

Hey Mitchel! Sorry "Lean On Me" is at #8! That's awful! I've been trying to get through to request it all week. Also, TELL THE SURPRISE SOON!!!!!!!! Also, I like to think of my blog as the official Mitchel Musso fan blog, so could you maybe mention it in ur next post? I'd LOVE it if u did!
Love Ya!

Love,
Ashley R.

Sasha said...

I can't wait to hear about the big surpirse and I'll be looking for the new "Hannah Montana" episode. And tell Marc Happy Birthday for me.

See ya
Sasha

said...

YAYAYAAY mitchel! (:
you're doing greattt!

when is the episode of hannah montana i saw coming on..you know..the one..
HAHA. i dont want to say itt!

you were so funny at the end of it!
i can wait to see it soon, hopefully.

miss ya dearly! <33
-abs (abby)

steeter45 said...

omgomgomg i check ur blog every day anyway wen and where in florida is ur next concert and is there going to be a meet and greet omg i watch ur music video "lean on me" all the time on utube i love the end well any way i hope you actually read this i figure it can get pretty crazy omg over the summer im modeling in fort walton beach florida do you know where that is well anyway i guess ill go


love ya love ur biggest fan in the gallaxy

LoliverLover said...

Awww! Tell Marc I said Happy birthday! I can't wait to hear the surprise!!! :-) Hi, I'm Nikki, and good luck on filming.

God Bless!

Nikki

jessica said...

mitchellllllll :]
i miss you
i met you before
and havent been able to again, and its been like almost a year :[ it sucks ive tried many times but yeah whatever lol

i like the lean on me video :]
it makes me smile.
and you should like suck up to your dad and let him let you tell the suprise very soon cuz i am dying x_x :']

and omg, metro station and panic at the disco. i was soooo disappointed. cuz i didn't know that was only in europe, cuz im going to a panic concert may 25th and i was all :o is metro station there? but yeah there not so now i have to wait till summer to see them :[ i hear there shows are amazing though :]

and you sir, should try to come to milwaukee or chicago.thatd be awesomeee x]

happy birthday marc, :]
i love the musso's <33333

Brittany said...

YAY! i've been waiting ALL WEEK for you to post something and you finally did whoop!!

well, im prorastinating right now. im supposed to be doing an essay.
:( but fear not! for i have devised a plan that keeps me from doing it muahahaha

ok i kid i kid.

im about to do it right now. but i was just watching this video called "my hands are bananas"

its very entertaining. u should check it out haha if ur ever bored.

oks, i gots to go...but i WILL be back. next time you post. i check here every day so no worries lol

peace mitch :)

<3 Brittany

ps. HAPPY BIRTHDAY MARC! 13 was a good year for me. i hope it will be for you too :)

pps. i really want to see Metro Station but im not sure if my parents would let me. they've already spent so mcuh money on me for some other stuff...not that u would are anyway haha

ppps. have fun working on the movie and i cant wait to hear the BIG NEWS :D it better be good mister *stares angrily*

nah jkjk.

ok jeez, this is turning into an essay! one that i should be doing right now haha

ok bye :)

love you!

Victoria said...

Tell Marc I said happy b-day my bv-day is comming up also so i can't wait i'll be 14 The new episode of hannah is gonna be great hannah rocks anyway keep on posting
Love,Victoria

Disa said...

Seriously.
I wanna know what this surprise is.
Are you like... gonna go on a tour around the US or something?
Haha.
Be a rebel, Mitchel!
Tell us even though your dad won't let you!
>:D

Metro Station left me a comment on Saturday on myspace.
It totally made my day. And now my friends who also love Metro Station are jealous.
Muahahaha.

How many songs have you recorded within the past like... 2 months?!?!
It seems like every week you're always like...
"I'm recording 3 MORE NEW SONGS this week!"
Hahaha. Maybe I'm wrong but it sure seems that way.

Nikita Bimson said...

THATS CRAZY!!
Panic At The Disco is beast.
I was talking about metro station today in school. There was an old concert poster in my english class and it had metro station and cobra starship on it and the first thing that came to mind was,"thats friggin rad."
XD

Hannah said...

That's all so cool!!!
I check your blog every day too.
I hope Marc has an awesome birthday!!!

I'm waiting for the news about the surprise...and I'm waiting to see the new episode of Hannah Montana!

Wohoo!

*Hannah

oliviaakiddo! said...

i love marc :P

have funnnnnnnnnnnnn or elseee it's all pointless (:
lame haha.

Sara said...

New songs? yay!!
and surprises torture me. This one better be good but I'm sure it will be lol.


Mason definetly is on tour waay too much but thats not really a bad thing because I get to see Metro Station May 4th so its all good :).

and happy birthday to mason and marc! March birthdays are awesome ;). Mines the 9th.

Have fun filming the rest of the movie!! I really can't wait to see it and know more about it.

<333333

-Sara

Anonymous said...

Heyy--
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
PROM?
(if u need any info on it. just ask me.)
I need 2 know!
YES or NO
just write it somewherez in ur blog a yeah or nah. THANX!!
I LOVE YOU!!!!!
#1FAN-amy.

Anonymous said...

awwwwwww mitchel you are doing so well but have fun in utah and cant wait for the big surprise bye and good luck i love you

OLIVIA KENNEDY

Anonymous said...

:] yay! it's been awhile since u checked up! i luv lean on me! i can't wait for the new episode of hannah montana! it will b awesome i am sure of it! yay! ur brothers r getting older! 19! wow! that is old and he is very talented too, huh? marc is turning 13! lucky 13! ok when is ur album comin' out? oh oh oh! i jsut found this out like yesterday! i wuz looking around on ur offical web site & i hadn't checked out the random facts about u in awhile & i went & looked at them and i found out that we have the same exact ipod! mine is the video & it is silver too! i didn't even pick mine! well ttyl!
LIVE. LOVE. LAUGH!

~*ElLe*~
ps-wish ur bros a happy b-day from me!

KT J. said...

sounds fun, babe =)
can't wait to hear that surprise!
have a great today and an even greater tomorrow!
~KT~

Terri said...

OMG 3 new songs!! cant wait to hear them :)

i hope you can share the suprise real real soon cuz i cant wait!!

Have fun in Utah and tell your bro happy early b-day :)

your fan ~Kerri

Melissa =] said...

3 more new songs can't wait to hear them And can't wait till hear the big SURPRISE ...

till Mason And Marc i said Happy BirthDay

lizzieeeee said...

if your big news is about a tour...

i'll die.

Kaitlyn :] said...

Wow, sounds like it's crazy busy for you currently...but a good crazy busy...a convivial crazy busy is probably the best way to explain it, lolz.

Such a big surprise that your dad won't let you disclose it? Hmmm...this must be something HUGE if you have to get parental consent to announce it!

Happy (early) birthday to your brothers! :D

But seriously, a "Big Kid"? Isn't that used for Pampers Pull-Ups or something??? xD I believe that "teen" or "preteen" would fit as a better characterization of his age...lol...but if he beats you up or something because you called him a "Big Kid", just remember that you brought that upon yourself! (haha, just kidding, but that would be pretty humorous if that really does happen...but perhaps not for you, because it would be at the physical cost of you...okay, I'm just going to stop before this becomes too analytical...ahh, physical humour...) lolz

Thanks for taking the time to keep us updated! :)

~Kaitlyn Z.

Anonymous said...

i tried to go see metro station & its sold out !
Oh my god i was soo mad i wanted to go soo bad !
happy early birthday to mason & marc !

i can't wait to hear your big news .. hopefully it's like you go on tour or something or you're getting married to me !

i love you mitchel

-michele

Kiza said...

HOLA!XD

dude im happiiee 4 ya!!=D!!
i cant wait to hear ur new song!!
i know it'll be a hit!
mm hannah montana?! dats cool i think dat i alredy watch it..is it da one when miley is on tour? o,o anyways i'll watch it again LoL!
=> well gotta go!

TAKE CARE!

ADIOS!

Anonymous said...

PS

where can i hear the full version of license for love? it seriously makes me so happy! you are too cute.

#1FANisamyniemela said...

I can't wait to hear about the BIG SURPRISE! I'll be checking in. And don't 4get 2 tell me Yes or No :)

<3LOVE YOU MITCHEL!!!!

Angela said...

Hey Mitchel,

I hope you can tell us your BIG surprise soon. i cant wait too hear it!

OH YO YO
~Ang

#1FANisamyniemela said...

CHECK OUT MY BLOG!!!

christineeee (: said...

HEYYYY MITCH

ok another HUGE surprise. dude your KILLING ME HERE! ii seriously cant wait

i'm gonna try to guess
new tour?
cd out this year in California?
clothing line?

... im all out


but whatever the surprise is, ii hope its in Los Angeles. ii NEED to see yoohh again. ii have so much to tell you (;

mitch ii know one thing: your movie's gonna ROCK hehe


sayy hi to the folks for me
&& an early happy birthday to March and Mason.



have fun, love
-Christine

Anonymous said...

hes got me down on my kneeees
hes got me
begging please ooooh baaaaby
he's a gift from above

he's got his hands on my waist
and now we're
face to face ooh baaaaby
got a license for love

Anonymous said...

Dangit Mitchel! Stop teasing us! ( Well your teasing me! lol =]) I am sooo tired! I've been dancing my butt off! lol and I am sweating! lol, Anyway come to texas!!!!

TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS
TEXAS

Love,
Shayla

Alex said...

hi mitchel!


GUESS WHAT. my brother decided to be a brat, so he licked the autographed picture i have of you, RIGHT on the autograph, and obviously i didn't want to keep his spit there, so i tried to wipe it off and your autograph smeared =( bummmmmer.

But errr hopefully you can come to SEATTLE soon and sign something with a water proof pen? yeeeeeehhhhhh.

then come get sushi with me. uh what?

OH YEAH and also I'm going to be in LA on the 6th, when metro station is in irvine,so if youre going to be there i would loooove to stop by and see you =)




i hope youre enjoying my cd!

-Alex

Anonymous said...

Now hes a BIG kid. Lol. You crack me up! =]
Tell your Dad that he is driving us all CRAZY! I don't know how much longer I will last without knowing. UGh....
I bought "Lean On Me", so now I can listen to it on my mp3! Yay!
I hope you have a great week too!
Happy Birthday Marc and Mason! <3
-Taylor.

Rosario said...

Awe man number 8? Thats a downer.
:( Sorry i didn't vote last week I was busy with school work and stuff,sorry. Anyways, ahh i can't wait till the big suprise!!!! Maybe it could be you moving to Florida! How awesome would that be? Lol just kidding!! Oh by the way my mom says hi! lol shes kinda weird hehe.
XOXO Rosario :D <3

Katie R. said...

Hey Mitchel, I am glad your having a great time with the movie, you were starting to worry Molly and I for not posting for a couple days. I haven't been able to get on anyways, I have been sick with the Flu for the past 5 days. Yeah..Its been pretty sad, a temp of 103, stuffed up nose,coughing, achy legs, ear infection...not fun at all. I am feeling a little better. I've been in bed all day, So I thought I'd come say Hi. This must be some surprise, that your dad won't let you say anything! I can't wait!! and Marc turning 13.....Whoa! That was a fun age! LOL.
well, I am getting tired. I will post again when I'm feeling better. Have a better week then I am having!

-Katie

christineeee (: said...

lmaooo ii wrote March instead of Marc on my other post

ii mean MARC
<3

Fer said...

Mitcheeel!!now I REALLY can't wait for the surprise!!!and we need to know about the movie!!I'm soo glad you're having a great time at Utah and I'm sure we're gonna love those new songs=D

Omg Mason's birthday is the same day as m BFF's(but she's turning 15) so I'm definetely gonna remember it!!And Marc's gonna be a teenager!!wish them happy birthday for me=)

keep having an awesome week! love you<33

-Fer

Krystal said...

ohhhhhh man.
this surprise is making me very very anxious!
i cant wait to see the movie whenever it comes out.
&& im looking forward to hearing your new songs!

i love your brother mason and his band. i get to see them in april when they come to houston, texas! yay! =]

tell your brothers happy birthday from me!

YAY for the new episode of Hannah Montana!

well i hope you're having tons of fun in utah!

ps..im listening to metro station right now. i guess i just love the musso's! haha.

xoxo.
krystal

Julie :] said...

i want to know this big secret nowww!!!!!!

spill spill spill!

-Julie-

Makayla said...

Hey Mitchel! Sorry I haven't commented in such a long time!

Sounds like fun shooting a movie! Especially in Utah! Haha!

Tomorrow, I have early release from school, so I'll be on the computer 24/7, haha!

G2G, I hope you have an awsome night!
much<3,
Makayla
(Girl with same brithday from PHX)

Anonymous said...

Hey Mitchel

Mark happy early 13th B-Day. Mark you are a teenager
I like your version of the song.
I cant wait for your surprise and your new songs I'm still voting for your song Lean on me.
I cant wait for the new episode

oliviaakiddo! said...

so;
i was reading these comments
and i saw one
and i glanced at it,
and it was like
"aw just pick up on your dad then to make him let you!"

but it really said "suck up to your dad"

so weird.
yeah mitchel pick up on your dad cause you know you have a huge crush on him!
very cute...
and ps:
mariam scares me

:]]

she refuses to comment your blog if it's not about LA o.O or el surprise or something. i can't remember D:

what kind of people have i surrooounded myself with!?
i cant wait till mariam see's this :D

Anonymous said...

hey boy guess what?
i've never met a boy like you before
you blow my mind
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALL
the time.

yeeeees.

Anonymous said...

bababababababa
mason is cute.


BUT YOU ARE CUTER

Mariam. [: said...

even though im angry with you for ignoring us cali kids...

i did this just for you.
im a sick person.
i know.
BUT IM STILL PRETTY AMAZING!

http://i27.tinypic.com/2mhsrjm.jpg

http://i26.tinypic.com/e9doy1.jpg

http://i25.tinypic.com/zjaq3d.jpg

the quality sucks cause they're off my phone.
but you should still appreciate my efforts to make you smile. [:

Eliza said...

Don't tell me, your biggest surprise is that.....You're getting Married???

Lolz. Jk. Hmm..what could be bigger of a surprise. Curious. You're good at keeping suspense.

Anonymous said...

a new hannah episode? sweet. i love that show to death. i remember when i met you, you asked me which episode was my favorite and i said idk cause i was mind blank. well, more like star struck. the only other famous person i met was hilary duff and i went blank with her too. so sad because she's my idol. ok, now i'm just blabbing so i'll stop, haha. i'm excited to hear the news!

-kacey

Kacey said...

this is kacey again. approve this comment! just testing.

Daniela said...

ironic XDDDD
ne and you and our brothers are almost in the same date ..
my big brother turns to 21 in the 19 March :)
ohh cool new songs!!!!!!! I can't wait until they will come out :D
and when you will tell us your big surprise??!?! I'm so curious!!!
well, have the most AMAZING WEEK and WEEKEND in your LIFE!!
LOVE YOUUUUU :D
Daniela (from Israel)
<33

Marissa said...

Mitchel!! Hi!!!! I cannot wait for the surprise!!!!! My birthday is today, we have tests like the s.a.t.s all week, so i was bummed cuz i was gonna have to take a test on my b-day, but yayyy it was a snow day!!!

brie said...

Ok, my fingers have been crossed 4EVER!!! COME ON!!!! JUST TELL US!!!!

And HAPPY BIRTHDAY TO MARC!!!

So I hear that you love fishing...dude, me too! I've been fishing ever since I could say "FISHIE!!!" lol. The biggest thing I've caught...well, technacilly it's not a fish...but I caught a SHARKIE in Florida last year! No joke....it's soo cool! He was about 2 feet long! God, that was such a fun experience!

Ooooh, is your secret suprise a fishing trip with me in da Bahamas?! Maybe....but if SOMEBODY opened his mouth, I would know the big suprise....hint hint hint.....


luv, brie
*<):o)

Beth said...

Well dont you just feel excited today. I really want to know what this suprise is. Oh well I can what. Anyway
...............................
...............................
..................................
.................................
...................................

Have a fantastic day in Utah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry I have no school today and have a lot of energy at the moment. Even if it it 8:47 in the a.m. Anyway have fun and all that.


The in and only
☼ElizaBeTh Ann Slatton☼
Also known as ☼BeTh☼

selah said...

number 8?
i thought it was #7.
i was listening to it on sunday...oh well.
it still should be number one. :]

wow.
it's that huge, huh?
now, see, that's not cool.
so much suspense.
but i'll wait...because i have no choice. :]

mason will be 19?
what?
i didn't know he was born in 89.
i thought he was older than that.
well, tell both of your brothers i said Happy, Happy Birthday!

i saw the new eppy.
shh. =/
but i loved it anyway.
i loved the..well, i'll bite my tongue until the episode actually airs in the US.
but it was really funny. :]

i am so anxious to hear about this new movie.
even though i know it won't come out til 09 or so, i still want to know what the dealio is.
and your new songs.
dudeee, my friend wasn't all the big a fan of yours.
but she was listening to my iPod the other week and she was like, "Who sings this, cos they're really good."
i look at the screen and she was listening to "Lean On Me".
so i told her and, at first, she didn't believe me.
and now she likes you...well, more than she did.
so see?
don't stop doing your music, because you're really good.

love:]selah.

megan said...

hahhah dude i wanna go to PROM with youuu

i can do a kick flip on a skate boarddddd.

suckks i wish i could do more though.

okayyy well i love youuuu
megannnnnnishottt

Jenny said...

Haha so your surprise is THAT big, hhaha. hmmmm i wonder what it is then.. guess I'll just have to wait. haha no duh. :P
Yay new Hannah episode. haha.
Yeah, I knoww Mason's birthday, I figured it out from your old posts. yeahh. haha. yeah Mason is awesome. I once got a comment from him on myspace. haha.
hahaha now hes a big kid! ahaha. Marc yeaah. interesting comment... YOU'RE AWESOME. bye.
-Jenny

HaleighJayy said...

haha!
I turn 13 on March 16th!
Tell Mason and Marc that I say happy birthday!

I have a random story.
So were in the middle of our state test things that EVERYONE has to take, and it's really really really quite. I mean dead silence. So there's this girl, her name is Natalie, and all of a sudden she starts to hum. Its like, "hmmmm, hum hmmmm, hum hum hummmmm...." really loud and annoying. So the teacher goes over to her and says she can't do that. About 15 minutes later, she starts to laugh, but it wasn't even like a laugh. It was like, a cow and a llama or something laughing at a stupid joke. it was really like, "EHEHEHEHEHHEHEHE", and the teacher comes over and yells at her. SHE DOES IT AGAIN. It was one of the most entertaining things ever. hahaha.

Kay, random story done.

Your killing me with the surprises.
Really, you areee.
Ughhh!
Can't you just tell us already?
hahaha.

Okay, well, I can't wait for the surprise and for the hannah montana episode!
Love you!
Haleigh jayy

Georgina Lily! said...

Hey!
Im still loving 'Lean On Me' Its great!
Cant wait for your new songs =]

I saw the tour dates on MetroStations Myspace.. They are coming to my town! Manchester =]
But I cant go (N) Unlucky =[

Well Hope to hear from you soon x x x x

PS. Hope your brother has a great birthday!!!! Tell him HAPPY BIRTHDAY from me lol =]

Nad!ne. said...

Hi Mitchel!
I know you posted this on the 4th and today's already.. the 7th but i hadn't the time to come on so i thought it would be nice to leave a comment anyways.
:)
mmh.
Marc is turning 13 on the 29th march?
Wow. I'm turning 14th on the 29th March! That's kind of funny..
haha.
Soo... have a nice day!

-Nadine

Deeku said...

That movie you are filming is at my school. ;-)

What do you think of the people there?

Anonymous said...

Hi there, Mitchel. I absolutely love your songs. Hope you're having fun filming the movie. Can't wait to see it. And keep up the good work. :)

Your Fan, Sabrina