Monday, October 29, 2007

The Big Surprise!! THE BIG!!!!! SURPRISE!!!! There's so much to tell.....

Do you live in CHICAGO????? New York???? HOUSTON???? I'm sorry I made you wait....but contracts had to be signed before I could share the news.....

I will be doing a series of Pre-Party's the day before Miley arrives in a city for about 20 cities on her tour.......hopefully in a city near you! This means that I will be visiting the city at a location to be announced and we'll get together and have a party and visit and I will be able to share some of my new music and talk about what's going on answer questions about the show and stuff. Ofcourse there will be an autograph signing too......So...here's a list of the Pre-Party cities that I will be visiting.............The list probably will Not change......

Los Angeles Nov. 2
Glendale, AZ (PHX) Nov. 8
Houston  Nov. 9
San Antonio Nov. 11
Sunrise (Miami) Nov. 17
Atlanta Nov. 27
Little Rock Nov. 30
Tulsa, OK Dec.1
Auburn Hills (Detroit) Dec. 4
Rosemont (Chicago) Dec. 7
Indy Dec. 8
Philadelphia, PA Dec. 14
Philadelphia Dec. 15
Worchester (Boston) Dec. 21
Cleveland Jan. 1
Pittsburgh Jan. 3
Richmond Jan. 4
Albany Jan. 5  

AND......I am VERY EXCITED TO ANNOUNCE THAT I am also taking a short MUSIC Tour!!!!!!!and joining Disney's JINGLE JAM Tour for 4 cities......that means me, my dancers and my band will be heading to you if you live in one of these cities......San Jose, Phoenix, Dallas and Orlando!!!
* Times & Venues are subject to change by Radio Disney

Jingle Jam Events:

Market: Date:
San Francisco 11/18
Phoenix 12/9
Dallas 12/16
Orlando 12/22

Check the days and I will give times and specifics when I know what they are......I am really looking forward to seeing everyone and just want to give a Big Shout out to ALL my FANS all over and also a Big Shout out to Radio Disney for the opportunity to get to travel to where you guys are! I am really looking forward to it!

I know you will have lot's of questions.....but I will give specific times and locations as soon as I can...

I hope this info was worth the wait......I can't wait to meet EVERYONE

PEACE-OUT!
Mitchel

137 comments:

said...

mitchel!!!!!! OMFGGGG! MITCHEL!! ur coming bk to chicago!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mitchel u dont know how excited i am! omg mitchel!!!! ahhh i cant wait!!!!! ahhhhh!!! Omg a music tour omfg! amazingg! mitchel! ahhh im like shaking LOLLLLLLLLLL! OMFGG!

<333

Carly

Hannah said...

yay! ur gonna be in san francisco!!! oh wait, i may have a basketball game that day.....
well give me a heads up if miley's going trick or treating with her sisters or brother tomorrow evening/night cuz i think they're in the bay area for her concert on thursday.

-Hannah
I rep the BAY!

Carly said...

and haha sorry lol i was so excited i didnt even finish ur blog! lol yes that was BIG INFORMATION! AND OMFG IM SoOOOOOOO GLADD U TOLD US!!! U DONT KNOW HOW HAPPY IM GUNNA BE TOMMORROW LIKE NO JOKE! U MADE MY DAY!!!!!!! OMFG I CANT WAIT! LOL!!!! and this is soo exciteing cuz the next week im seeing METRO STATION TWICE! AND DECEMBER IS MY BIRTHDAY!!! 20 DAYS AFTER U COME! LOL!! OMFG I STILL EXCITED MITCHEL!!! LOL!! GOSHH! UR AMAZING! THANKS FOR CHOOSING TO COME TO CHICAGO AND I THINK I MIGHT BE SEEING U IN FLORIDA!!! CUZ IM GOING THERE ON VACATION!! WOW THAT WOULD BE AMAZINGG!!! ALRIHGT WELL I BETTER TRY AND GET SOME SLEEP. GOT LIKE 5 TESTS TOMORROWW! BUT MITCHEL AGAIN U MADE MY DAY! LOL THANKSSS! wow i feel like a loser.. sorry bout all the capss!

<333

Carly

KiMi said...

nov.2nd is coming up! where is your los angeles show gonna be? i wanna know so i can come!
peaceandlove

Melissa said...

OMGosh I Love Love Love your music Mitchel ♥

but can you come to washington


please PLEASE PLEASE PLEASSSSSSSSSEEE OH PLEASE??????

Love ya ♥

Anonymous said...

AHHHH! SAN JOSE! WOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Ok srry I had 2 put that in caps. Mitchel! I met u 2day! U weree extremelyy cute!(when r u NOT??!!) I wasss the 1 who gave u the dogtag with ur name on itt. I hopee u likee it! U know its only 20 days away till I c u again! I CAN'T waitt! Ill make u a poster so u will remember mee. If u remember wat u told me earlier 2nite, bout the dogtag thing that u wanted 2 give me or w/e. I am sooooo stoked 2 c u! Like I rode my skateboard for 2 MILES cause i was soo excited!(and it doesn't help I had a monster energy drink either..) I think I mite be at the jingle jam in san jose at like 7 inthe morning! Ohh if there is a wayy 4 me 2 gett like front row, ill be like screaing 4 u REALLY loud. I hopee I can like actualy talk 2 u this time, not just a autograph and a pic and goodbyee. Ohh and u know olivia rite? She's gonna FLIP that u r going 2 LA! She was freaking out when I txted her and told her that u were gonna do the jingle jam tour! Well PEACE-OUT,
Ashlee

Olivia said...

OH MY GODD
MITCHEL
NOVEMBER 2


YES
YES
YES
YES
HOLY CRAP
thank youuuuuu soo much!

mitch-match-musso.com

i didn't even read the whole blog yet i just looked at LA nov.2 AHH



OMFG

Manda said...

Aww, too bad you're not coming to Tucson instead on November 8th. Glendale's too far for me to drive on short notice. But maybe December 9th will work out. I'm already going to be up in Phoenix on December 5th to see Metro Station play. Hope you have plenty of fun - looks like you're going to be pretty busy the next couple of months. :)
<333

heather14 said...

hey 15th decemver that's my birthday id love to come and see you but i live in the uk so unfortunatly i can't !boo! but i hope this all goes well 4 u mitchel! see ya heather14

Mariam. [: said...

YAYYYYY!
everyone is going to flip out.
Mostly me,
hahhaha. Even though its only L.A.
but still! I get to see my most favorite person alive. EVER. (:
who cares if i have to drive a couple hours? haha.

friday! friday! friday! (:

i love you so so so much!
-mariam
the girl whose taking out the big bad green sign on friday!

Daniela said...

wow...
hope you will have fun :)
come to Israel!! please!!
LOVE YOU!
Daniela
<33

Anonymous said...

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG MITCHEL I LIKE CANT EVEN BREATH RIGHT NOW IM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EXCITED IT WAS DEFFINITLY WORTH THE WAIT OMG AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH IM TTLY SEEING U IN CHICAGO!!!!!!!!!!!! OMG THIS IS GONNA BE AMAZING OMG OMG OMG OMG OMG MITCHEL I LOVE U SOOOOO MUCH OMG I CAN BELIVE I GET TO SEE U AGAIN THIS IS TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO COOL!
I♥U
maddie

Paige said...

Mitchel!
That's so amazing!
I really hope I will be able to get to see you at one of those places.
We'll see when you're sure about tour dates.
Hope your week stays amazing.
xoxo,
Paige

Breann said...

Hey im soo glad to hear that ur coming to New York....i just started to bribe my parents to take me i live about 2-3 hours away though but ill still b there...i think im the first one to read the blog its 7 am here n im waiting for my parents to take me to the hospital cuz of my stomach...ill be thinking of u n i know that it's gonna ok especially cuz i know im MEETING U!!!!!

Can't wait to c u
Love u always
~Breann

Anonymous said...

Hey Mitchel

OMG!!! i can't believe you are coming to orlando. I am going to be able to see you for the FIRST TIME.
This is just so amazing and iits on the prefect day because i probably don't have school on that day.

Have a great week!!!!!

Your Fan,

COURTNEY #21

Anonymous said...

ahhhhh no where really where i live!!! sometime ur gunna have to come to CT!!!! please....

well when i know the specifics ill ask my parents to go to Atlanta for a bit......we'll see!!!
can't wait

luv ya
Alyssa xoxo<33

Taylor said...

OMG MITCHEL! YES!! IM GONNA COME C U IN MIAMI!!! :) omg. even tho its 2 hours away my mom said shed take me! and the music tour in orlando!! im SOOO going 2 that 2!! yay!! :) im soo excited!! :] c u soon!

xoxo
♥Taylor♥

leannee =] said...

-SCREAMS- OMG YES YOU'RE COMING TO NY! OMG I'M LIKE SERIOUSLY HAPPY RIGHT NOW! OMG YOU DON'T EVEN KNOW!

Just... thank you. Now I'm gonna go have one of the best days of my life at school. You just totally made my week. Happy Halloween! =]

~Leanne
[is over-excied-happy right now]

Sara said...

OMG!!! Your coming to Massachusetts? Oh. my. gosh. I'm getting ready for school and i'm like WIDE awake now. I'm excited. I seriously ran in the kitchen to tell my mom when I found out lol.
AHHHH I'm seriously stoked. This is amazing.

Well I gotta finish breakfast and go to school. Bye!

Love ya

Christina said...

OMG your coming to richmond!!!!! At first I didn't see it on there and I checked the list and it said richmond and I was like YES!!!! Can't wait to see you there! That was worth the wait!


Oliver: Hey Juliet! Lok I'm a fruit fly get it?
Miley: - fake laughs and hits Oliver Now ur a dead fruit fly.

hahaha

Sasha said...

Hey Mitchel,
So I can meet you twice...In Indy and Rochester. Well that's if my parents will let me go, but I bet the won't :(
I so hope I can though. I want to meet you really really really bad.

See ya...hopefully
Sasha

Dani said...

I'm too excited I can't even type.......

I WILL be at the Chicago one though!

I'll comment when I have more time later casue I gotta go to school!

Dani

Anonymous said...

first comment!!!!!!!!!!!!!! welllll first i have to beg my mom to let me go to the L.A. one but hopefully she will let me! Hope school is going good! well have fun!and hopefully ( to see you at L.A!!!!!!!!!!
<3<3<3
NaTaShA

meeghan said...

There is no Minnesota on that list.
You should just stop here....
go to the mall of america.
Please mitchel.
I'll do anything.
I really will.
PLEASE MITCH.

the pumpkin girl.
-meeghan marie.

Cassie =] said...

FIRST COMMENT! lol so that pretty much sucks, cause i am going to the dec 22nd concert! lol 1 day off just my luck, oh well that's awesome! good luck!

Anonymous said...

Awww


that totally sucks I live like on the other side of the world- SUCKS~!!!!

well anyway have fun!!

Becky said...

That's so cool that you get to tour!!! So how did Portland go??? Sorry i couldn't come....But i thought about you all day, i was only 3 hours way! Next time you come i'll be there, promise!
Love,
Becky

Anonymous said...

omg ahhhh I wish you were coming to sf for the pre party thing, but I'm gonna see if I can get tickets for jinglejam now! I hope I get to see you- you're awesome!!

-megan.

Smurfy said...

AH!
You're coming to Orlando!
I could say "I can die happy now" but then I wouldn't be able to meet you, and that would stink.

You're going to be in Sunrise, too, but I have no clue how far away that is from me.

Omigosh, I stayed up so late last night waiting for the big surprise. Right now I'm at school, but I had to check your blog. Don't worry, I'm at lunch. I know you're concerned, but I'm not in a particular class right now, so it's fine.

The info was definitely worth the wait. So, if you're going to be in Orlando on the 22nd of December, will you be at the Christmas Parade at DisneyWorld?

Love Selah.

Georgina Lily! said...

Hey.
Well I dont live in any of those places, since i live in England.
But it sounds like alot of fun..
I hope you and everyone thats lucky enough to go has an amazing time..

Wish I could go =[ lol

And cool news about the Jingle Jam thing, that sounds great fun!!.. Hope you enjoy that too =]

By the way, I got my reply to the fanmail i sent, Thank you very much, its really nice, I admit i was upset that the picture and letter were pre-prints, but i understand you dont have time to read and reply to letters, I hope you liked the braclet, and necklace i sent whivh were from Benidorm Spain..
Did you like them? Also Did you read my letter? , if you did i hope you liked it x

Well, I hope you have a great rest of the week, and also..

a Happy Halloween!!!

Hope you have as much fun as i will..

Lots of Love;;

Georgina Hesketh xxxxxxxxxxxx

Amanda said...

Hey Mitchel,

YAY!!!!!! You're coming to Cleveland!!! I can't believe it. I'll try my hardest to come!! I'll ask my parents. Have fun coming to all the cities, and have a great time touring. I can't wait for you to come. I'm SOOOOOOOOOOOOOOOO excited. Have a great week, and say hi to Mason, and Miley for me.

Deticated to you, forever and always,
Amanda <3333

Girl Who Just Fainted After Reading This said...

I'm coming to see you in L.A. ahhh! Im so excited I love your new songs btw.

Do you know who's going to be with you is miley or emily coming?


I'll tell my friends to come ahhh! Im so excited.

...I just hope it wasnt like mileys free concert in hollywood and highland a older woman in her 40's got into to a fist fight with a 12 year old in front of me...i was pretty scared.

Molly said...

You're gonna be in Orlando!?!?!!? YAYAYAYAY!!! I almost passed out when I read that!!

I can't wait!!!

Molly

Jenny said...

yay! none of those are by me though. oh well hah

Anonymous said...

Hi Mitchel!

wow you're going to travel a lot!! Hope you have a great time on the pre-party's and on the jingle jam tour!! I'm sure it's going to be fantastic.
I wish I could go and see ya but I know I won't so...
Have a great time!

Love ya!

Natalia

Samantha said...

Oh my stars(haha, picked that up from my friend's mom)! Mitchel! That is incredible news! I'm so happy for you and everyone who gets to come out and see you! Thats just amazing!!! Your music is incredible and now you get to put it out there! Sadly I can't come see you...Auburn Hills is in my state, but I believe that its about2 and a half hours away, and we don't have the gas money to go out there. And my parents don't have the time... But I'll be thinking of you on the 4th of December, and I'll be wishing in my head all day that you and everyone out there has an absolutely incredible time!!!! I may of not gotten my chance to meet you yet, but someday...I know I'll get my turn.=D And on the bright side, I do get to see Miley and Kevin, Nick and Joe on December 6th!

Hope everyone on here gets the chance to go see you!!!! I know they'll have an incredible time.

Have an awesome week Mitchel!

~Samantha~

Anonymous said...

UUGGGH YOU GOON ! I waited SOOO long to heaar thaaat=S anywhoooo I loooove it, tomorrooooow is halloweeeen so your timing couldn't be any more fab.

hoooow's the J-14 date search thinnnnng going?!?! when's the daaaate?


LOOOOOVE YOU TONS ! whatcha doin' for halloweeeen?


ooooh and I will most def. see you in philly.

<3

Maryann is CRUNK. said...

yesyesyesyes!
count me in for Philadelphia,
and i think im going to be in Florida for your orlando concert since my dads friend lives there.
i get to see metro station in like 12 days and then i get to see you in december, its like a musso filled heaven hehe.
:D

Abbster said...

Hey Mitchel!!!!!
AHH! I'm soo happy! I guess I'll HAVE to go to the Jingle Jam Tour! I cant wait!! yippee!!
I looove your music!!!
Ah!
Another great thing is I went to a Metro Station concert last night! I got to meet your brother, Trace, Blake, & Anthony! They were sooo amazing, and really really nice!
Im overwhelmed with happiness now!
peacelovehope!
~abby~

Sara said...

You don't actually have to be going the the Hannah Montana concerts to go to the pre-parties though right? That might be a stupid question but I just wnana make sure lol.

If not then I'll most definetly be seeing you December 21st.

ally m said...

thats really exciting. :]
too bad im not one of the super lucky girls that get to meet you. :/

you totally skipped over grand rapids [michigan]! haha. im going to her concert on dec. 6 here in GR.

youre gonna be in detroit. but i wont get to go to it. :[

oh well.
i will meet you someday.
i am determined!

awww. im so excited for you about your OWN music! youre gonna do great! youre amazing at everything you do!

that really was a great surprise
:D a little disappointing for me,
but still exciting!

i love youuuu!

<3 ally m.

Anonymous said...

Wow.....good luck for this events!! =).....one day in the future, I'll come in United States and I'll meet you (in my dreams!)

miky

Kodhai said...

OMG OMG OMG!!!!! Thats gona b awesome. 2 bad ur not comin 2 my city!!!!!! Maybe I'll go to another one near Cincinnati. Congrats on EVERYTHING! Your Fans <3 u!

Anonymous said...

AHH NO WAY!!
i kinda figured you might come to KY seeing that mason and miley will both be in Kentucky on the same day!! but NOO =[[
i'm sad now. lol.
MAYBE i can convince my mom or dad to drive me to Indi. i DOUBT that!! there's nothin to lose tho righT? lol.
i'm sooo very happy for you! I bet you can't wait!
WOO!
=]

<3
Amy.

nicole said...

hey, so wait will you be going to new york city?! if so omg yay! and if not then...oh not cool dude! but yeah i saw your disney 365 thing today idk if this would be news for you or not but it was the first time i saw it was very nice except my stupid health project kept crying so i couldnt enjoy it! (its a baby )(just in case you were l ike okay what health projects cry) yeah but hopefully later on it will come back when my kid isnt crying! :)

Christine said...

OMG i am so excited!!!! i am prob gonna go and see you in indy with all my friends!! hopefully they let pictures be taken too :]] you aree awesome! can't wait to hear about all the events coming up while we are there.. does everyone get in for the signing?!!
this doesn't cost money does it?! can't wait to hear more!!!!

Chelsee said...

Mitch...Mitchel..... I.... can't... breathe!!!!
YOU'RE COMING TO WORCESTER!!!!!!!!!!! THAT'S LIKE ONLY 45 MINUTES AWAY FROM ME!
I AM SO GOING!
Still can't breathe......

Anonymous said...

DANGIT MITCHEL FREAKIN A. YOU HAVE TO BE GOING TO MIAMI NOV. 17!!!!! I'M LEAVING FOR NEW YORK THE DAY FREAKIN BEFORE. DANG DANG DANG DANG YOU!!!!!!!!!!!!! URGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! but I will make sure I get to see you in Orlando :)

Terri said...

ahhh omg you are coming to BOSTON!! I cant wait to meet you omg i cant wait!!

A dream come true! Cant wait for the details!!

Lets see miley concert and meeting mitchel, this is just amazing and omg cant wait!!

Terri said...

OMG you are coming to BOSTON!! OMG i cant wait for details

this is a dream come true

lets see miley concert and meeting mitchel

this could not get any better!!

Anonymous said...

omg omg omg omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ur comeing to little rock,arkansas!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omg i am soooo excited!!!!!!!!!!! ahhh!!!!!!!!! i'm am like shaking.lol........ for halloween
i'm being ur #1 fan! I will send u a picture of me in the coustum!!!!!! U will love it! my school is off thursday and friday! i'm excited! I just can't beleive ur comeing to little rock!!!!! I am like the happiest person!!!!!!!!!!!!! lol!

LOVE YA!
Samantha from LITTLE ROCK!

morgaann x said...

omygosh.
i was sooo excited i didn't even finish reading your blog.
oh yeah
NOVEMBER 27th.
Atlanta:D
omygosh.
actually i live like 2 hours away, but my mom said that i could gooo, omygosh. i love you:D

-morgann.

shireen said...

MITCHELLLLLLLLLLL!!!!!!!!

YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY YOUR COMING TO MICHIGANNNNNN!!!!! THANK GOD!! THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!!!!! I AM GOING TO DIE.
when i read that, i skipped a heartbeat and fell off my chair. im not kidding. YAYAYAYAYAYAY YOUR COMMINGGGGGGGG!!!
I WILL SOOOOOO BE THERE!!!!!!!!

I LOVE YOU!!!!!
your biggest fan in MICHIGAN,
shireen
xoxoxox

Erin91 said...

omg that's awesome! i apologize for being impatient haha. hmm is that rochester, NY? that's like 2 hours away from me...
do u need tickets for pre-party? and is only for ppl going to miley's concert? cuz that sold out =(
anyway, you're beastly! love uu
<3Erin

Kyle said...

Wow Mitchy...u lucky kid....Dallas Heck ya! C ya there!

:]


(Sparkle My City Baby)

~JB~ said...

Wow mitchel....very excited!!! u made my day i love u kid! haha i can't wait! Wow Chicago just got a whole lot better ;]

38 more days.....

Caitlyn is upsessed with mitchel said...

OMG MITCHEL I HAVE BEEN WANTING YOU TO COME TO NY SINCE LIKE 4EVER!!!!!! the only bad thing is that my mom said she WONT take me, but if MY DAD SAYS YES I AM!!!!! i really hope i can make it on january 5th!!!!

megan said...

omg!! rochester!! ahh
my birthdays the 15!! your coming the 14!! will you sing to me?? is it gonna cost money!!!!!!

love
megan
your amazingg

caitlyn is upsessed with mitchel said...

also i wish i could go to LA to see you on november 2nd because that is my bday but i cant:(

Anonymous said...

awh...u r no where near me!...but i do hope u will have a great time and someday visit nebraska!!!...omg!...a music tour?!...i wish i could c u!!....maybe another time...u will go on tour 4 sure again rite?...well i need to go....
LIV. LOVE. LAUGH!

~*luv2laugh*~

KC said...

lol if i m able to go to houston i think you might have to watch out because theres a slight tiny chance that i might tackle you or someone else to the ground but i dont think im gonna go...yet..well see....wish you luck

brie said...

OMG!!! YOU'RE COMING TO CHICAGO!!!!!!!!!!!! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......... (pause for quick breath)......AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!

wow, someone's excited.....lol!

I REEEEEEEEALY hope I can go! So far I don't have any plans! Plus, I'm not too far from Rosemont! Once you get teh specifics, I'll know if I can go or not!

You are so lucky that you get to do so much traveling for your music and such! AND YOU DESESRVE 100% of it! YAAAAAAY MITCHEL!!!

luv, brie
*<):o)

Anonymous said...

Hey Mitchel,
(also i got to tell you)

Your brother mason is playing where i live in F*L*O*R*D*I*A with his band (METRO STATION).
He has some amazing songs. My favorite is Kelsey.
I really want the album so bad.

Well thats all I got to say to you....


See ya,

your fan,

COURTNEY #21

Heidi said...

sweet!!! Your comin to Auburn Hills, I might be able to see you! :]

Tiffany said...

well u aren't coming near me. but i might try and see you in dallas. 12 hour drive. aha. hey i met you in dallas before and that's how long it was :]

kinda mad u didn't come to my city's miley concert. :[[

ttran said...

Hey, Mitchel!

Aww, you're not coming around where I live....but I'm not losing hope just yet! I'll meet you eventually.

WOW are you busy! I hope you have fun...especially meeting all your fans!

Have a spectacular week!

Anonymous said...

Mitchel you are not going to believe my luck.
I live in Kentucky, but I am going up to Indianapolis Dec 8 and staying the night so that the next day I can go to a small Jonas Brothers concert hosted by Verizon Wireless... so I'm already going to be there!
I'm so exicted!

Elizabeth

Meghan said...

I AM SO EXCITED!!!!!!!! YOU ARE COMING TO LITTLE ROCK, YOU'RE COMING TO LITTLE ROCK!!! You are coming to LITTLE ROCK, ARKANSAS! I am so EXCITED!!!!!!!! AHHHHHHHHH!!! Question though, can you go to the pre=party and NOT have a HM ticket cause I wanted one sooooooo bad, but I couldn't get one :(...

Alisha said...

OH MY GOD!!!!!!!!! im gunna beg my mom and someone who has a car to take me to worchester!!!!! OMG I WANNA MEET U SOOOOO MUCH!!!!!!!!!! im probably not gunna be able to go cuz i never go to ANYTHING cool. BUT I shall try.OOOOOOOOO I HOPE I GET TO GOOOOOOOO!!!!!!!!!! ♥
I CANT WAIT TO MEET U...if i can

peace
~alisha

Anonymous said...

For some reason, you have the dates mixed up mitchel!!! On the 7th of november, she will be in los angeles and on the 8th of november she will be in san diego!! so like it seems like all the dates are a bit mixed up like a day behind or something!!!!

Anonymous said...

wow thats totally awesome Mitchel!!! but why couldnt u have come to do the kick off in st.louis??? :( but ohh well. im tryin 2 get my dad 2 let me go to the Metro Station concert on December 11th! cross ur fingers!!! me and my friends absoluteley LOVE Metro Station. my fave songs r Kelsey, California, Seventeen Forever and Shake It. ohh g8t i just pressed a button and now the screen is upside down. lol well g2g, my dad made my fave dinner, baked chicken and pasta w/ broccli. ummmm
luv ya,
Allison

Fer said...

OMG!! Those are all AMAZING news!!! too bad I live in Mexico=(
I really really want to meet you!

The music tour thing is awesome I'm sure you're gonna have a great time I'm so happy for you!!k Good luck with that!

<<3<3<3

Anonymous said...

Sunrise is not in Miami.
i should know i its the next 2 cities next to where I live.

Orlando in December!?
boo i'll be visting in Orlando in the next 2 weeks!

oh well!

nice!!

Anonymous said...

NO CANADA!? =(

amber said...

AHHH!!!
i live in houston!!!!
YOU HAVE TO GIVE MORE HOUSTON INFORMATION ITS LIKE...11 DAYS AWAY!
im going to the mc/jb concert the 11th
i have GOTTTTT to meet yu!!
it would be a dream come true!!
how much would it cost to get in?d oyu have to buy tix?
wow im so excited i was just jumping around whoo!!

bailey said...

hi mitchel omg! I can not wait I hope I can go!!!! now r these free or do you have to pay to get in and if you have to pay do you pay at the door or ticket master? but caint waite love you!!!

Alicia = ] said...

ahhh... thats soo cool.. but you will be in areas like forever away from me! haha... you should 'mysteriously' end up in Minnesota! and check out the south-west corner! haha... and i'm pretty sure a lot of girls would be hhhhaaaappppyyy! about that!!!

Jessica said...

*screams*
OMG MITCHEL, YOU'RE COMING BACK TO CHICAGO!!!!!! AHHHHH!!! I get to see you AGAIN and it's so awesome because that's like, right by where my grandma lives!! AHH!! I will DEFINETLY be there 'cause my mom said yes! *squeaks* YAY!
I can't wait!
Love,
~Jessica~
<3333333333333333333333333333333333333333333333333
Oh and by the way, have a very safe and happy halloween!

Dani said...

Mitchel,

Ok, I can type now....Hey, your right about us having a few questions cause I do....but don't get to stressed about it....

1. Do you have to get tickets?
2. Is the pre-party through Radio Disney?

Just wondering! I know you will give us more info ASAP!!!! That's so much for keeping us informed!! 38 more days till you come to Chicago! *cough* But who's counting???? *cough*

I'm super excited about seeing you again! Thanks so much!

Dani

-(aMbReA)- said...

Hi Mitchel,

I'm glad that you get to go on your own tour! That's really great! I hope that I could go to one in California sometime and that I get to hear your beautiful voice! I hope you have safe traveling and some good rockin' fun!

Remember to smile!
Ambrea from Cali

said...

=[.
no colorado.
well i hope you have fun.
and everyone does too.

Lauren said...

Sounds like you are going to have some fun in the upcoming months!!

I begged my mom to let me go to a Hannah montana concert even though I went to a jonas brothers concert a few weeks ago. If I did go to a hannah montana concert it would be the one in Glendale, AZ on Nov. 8. She might until my birthday to tell me if we are going though.

Speaking of my birthday... I know someimes you give general shoutouts to peole that are having birthdays. My b-day is Nov. 5 and it would would be totally awesome if you could give a birthday shoutout in your next post...It would make this the best birthday ever if you gave a shoutout. It can just be general, but it would be awesome if you personalized it for me. But I know that wouldn't be fair because you usually don't reply to comments. I would still be extremely excited if you made a general shout out to everyone having a birthday!!!!!!!

~~Lauren~~

Jessiica Renee'e =) said...

ahh im so excited that your comeing to pittsburgh!. i never thought u would.. let alone anyone lol .. its only like an hour away. i can not wait , that deffently made my day =)

I met you before but in florida on the rockin rollercoaster at disney world .. but only for like 3min. .. so glad i get to meet you again!

Hope you have the best halloween ever! (me and my friend noelle are dressing as if we were in the mafia & as volleyball players).. and yah we usually do go trick or treating like twice lol


JESSIICA BENEDETTO =)

Anonymous said...

Hey Mitchel,

That's awesome that you're coming to Atlanta. :] It's about two hours from where I go to college. I really hope I can make it. However I have to make sure that I don't have any important exams that I have to take on that day or classes that I can't miss.

Have fun touring and meeting fans.

-'Lia

ally m. said...

ive seen a couple promo pics from 'lillys mom has got it going on', and they were all just miley, emily, heather & billy ray.

I JUST SAW ONE WITH YOU.
IM FREAKING OUT.
IM SO HAPPY.
IVE MISSED MY DEAR OLIVER.

seriously mitchel, WHYWHYWHY have you not been in episodes? :[

<3 ally m.

Rachel said...

omfg omfg omfg omfg!!!!!!!!!!!! i live really close 2 orlando so u have 2 tell all of us wen tickets go on sale the secomd u know!!!!!!!! ily!!
love,
Rachel :*

Lizzie (: said...

Omg Mitchel..
I can't even begin to explain how excited I am. This is gonna be my 3rd time meeting you and it's gonna be the best day everrr. I'm so so excited. 38 days (: I can't wait.

I love you (:
Lizzie

alicia said...

OMG mitchel ur comin to houston ! i live 15 min away in sugar land! mym mom heard me scream and said shed take me! yessssssss i didnt get to go to metro stations concert so be prepared to c me ALICiA and my friend ZANIRA!! o yeah and nnovember 9th we have a day off of skool how freakin lucky am i ! thnx for the info!
ALICIA

KELSEY!! said...

OMG I JUST CALLED ALL MY FRIENDS IM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EXCITED FOR YOU TO COME THANK YOU SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH FOR COMING TO CHICAGO I FREAKING LOVE YOU!!!!!!! OH EM GEE YOU DONT UNDERSTAND HOW EXCITED I AM!!!!!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


-kelss

Anonymous said...

OMG!!!! Your coming back to Chicago!!! Im coming to see you again! Im so excited!
As i was reading to see where you were going my heart was racing. LOL.
Well, I can't wait to see you!!!

Anonymous said...

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG.....where are you coming nov. 2nd?? i really need to know so that i can go

I LOVE YOU SOOOOOO MUCH MITCH

Anonymous said...

OMG!!
that's the best news EVER!!!!
i can't wait to see u on Nov 2!!!!
hopefully my brother can take me!!
reither he likes it or not!! lol
WOW!!
i'm just SOOOOOO excitied!!
well,GOOD LUCK ON TOUR!!
u'll do great Mitchel!!

peace&love
<3:] krystal <3:]

Anonymous said...

YES YES YES I GET TO MEET YOU MITCHEL- I'M GOING TO THE DEC. 21 CONCERT!!!!!!!!! I need more info obviously... but i'm so freaking happy right now ahh!!!!!!

Elizabeth said...

Mitchel!!

I'm so excited! I KNEW you were going on tour!! Your coming to my area TWICE! I don't think I can go to the Houston one but I might be able to go to the Jingle Jams Concert in Dallas!

Thank you Mitchel for finally telling us! I really needed some good news after a night like tonight...

See you soon... ;-)

XOXO
<3 Liz

ttran said...

Oh, and in case I don't tell you tomorrow...


HAPPY HALLOWEEN!

Emily said...

omg yay! im going on friday to the los angeles one! im soooo excited, i cant wait! will you also be at miley's show on saturday?? that would be cool since im going to that too. anyway this weekend is gonna ROCK!

~Emily from san fernando valley

Anonymous said...

mitchel! this makes me so excited! :DDDDDD i am definitely going to try and make the cleveland one! w00t!

- Miranda

abby said...

YYAHHHh! WHEN DO TICKETS GO ON SALE FOR THE JINGLE JAM!! DALLAS DALLAS DALLAS DALLAS DALLAS!! maybe i can get my bff in san antonio to bring me down there to see u,.,. i SURE HOPE SO!!! CANT WAIT! JINGLE JAM! YESSS! I LOVE LIVING IN TEXAS! WOOO! who else will be performing at the jingle jam???? LET US NO WHEN U FIND OUT! =]

abby from texas

Kylee said...

i may not be able to go to the San Antonio one its my mom and my dads birthday, hopefully ill be able to go to the jingle jam in Dallas that 2 days after my birthday (:

Anonymous said...

YEEEEAH MITCHEL I'M SEEING YOU IN ORLANDOOOO!! I THINK WE SHOULD GO PARTY AFTERWARDS ;)

Krysti said...

December for me is offically going to be Musso month!!!(with the exception of the hannah concert!)
I'm sososososo glad you are coming to Chicago! That will be awesome!
Hmm...that probably means leaving school early to get up there! (Yup..it takes 3 hours for me go get to Chicago) Then the Hannah concert on the 8th! And then Metro Station on the 11th!!!! PLUS--its my best friends birthday on the 2nd!
You have no clue how much I'm spazzing right now!(and normally I don't do that!)
Haha...have a great week and like...see you in a month?!?! IDK..that was weird to say though!
<33Krysti

Carly said...

alright soo i have a question is all ur visiting places malls?? jw!
yah and im still excitedd!!

<333

Carly

Anonymous said...

OMG! I'm freaking out right now! CHICAGO! Yes, I love when you come to my home town! That's amazing~ I do have some Q.'s though :

- Where will it be at? Like at the venue address, or somewhere else?

- How long will these pre-parties be, and how much will they be to enter and meet you?

- What am I going to wear? JK! LOL!

Can't wait to finally meet you. Dec. 7th is now the date to remember ppl! Love you Mitchel!

Your #1 fan from Chicago, Lynn:)

Anonymous said...

ok i know it looks like i have the last comment but when i signedon today it said there was no comments....but no worries.....cause MITCHEL IS COMING TO L.A. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ok my finger is hurting but omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!look for me ok i have super super curly hiar and brown eyes......well that was a stupid statement cause there will probably be a lot of girls like that.......but just keep that in the back of your mind ok......lol.......bye <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
NaTaShA

Anonymous said...

HAPPY HALLOWEEN!!!!!!!!!!!! wut are you going to be mitchel?

NaTaShA

iLOVEshoez said...

AWW!!!! On November 2nd is the Hanson concert I'm going to!! :(
Thats sux soooo mcuh!!!!

I'm DYING to meet you!!!!
:( :( :( :(
next time for sure...
luv ya' mitchel!!
~Andie <3

karina. said...

congrats mitchel!! haha, i guess my hunch was right =) i'm excited for you!
but aww, you're only coming up once to northern california, and that's the EXACT day i leave for vacation over thanksgiving break =( you better be doing more tours! hopefully i'll find someone that's going to see you though and send along a message or something =)
xoxo,
Karina

Anonymous said...

omgg. i can't believe ur commin to cleveland! <33 i finally get to meet u! well, hopefully x] BUT IM STILL EXCITED haha.

Lauren said...

well darnit i can't come, but i'm soooooooooooooooooooooooooo happy for you. i really hope that you have fun and get to experience a great first tour! i hope to see ya next time around,
btw, a cd in the makes for you?
thanks for being awesome,
lauren

Anonymous said...

YOOUR COMING HEREEEE! HOLY DGJDHBFDH! hfdrsja im soo excited!

Anonymous said...

COOL YAYYY
just do one thing.
Come after school ends..
:)

Caroline =] said...

=( you're not comming to RI

wahhhhh :'(((((

brie said...

Hey, Mitchel! Do you know what today is? Yup...it's CANDY TIME!! WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Hey, maybe you can stop at my house. You get EXTRA candy!

LOL!

Anyway, today I'm going TOTING (trick-or-treating) with a few of my acting pals cuz you're NEVER too old for trick-or-treating! I'm gonna be a devil, but not one of those skimpy ones. Just a normal devil....MUAHAHAHAHAHAHA!!!!!! sorry...evil laugh got carried away there.....anyway, and then later tonight me and my friends are going to watch scary movies! YAY!

Anyway, even if you're not doing anything today, I just wanted to say....

~*HaPpY HaLlOwEeN!*~

luv, brie
*<):o)

Anonymous said...

Happy Halloween!!!!! Me and bff carved a pumkin and I named him Mitchel Musso Jr.!!! Hehe!! *I cast a spell over the West to make you think of me same way I think of you* That's my favorite part of Bang the Doldrums by Fall Out Boy cuz it always makes me think of you...It's ironic cuz I was listening to that at the same exact time I typed that! Love you MORE than a child loves their teddy bear!!

Love,
Jess W.

Lana said...

Hey Mitchel,
Thank you sooooooooo much for coming to Worchester on the 21st, that is going to be so AMAZING I cannot wait! Now I'm 1000X more excited about going to Miley's concert than I already was, and I was REALLY excited! Can't wait to see you there!
<333 Lana
Oh and HAPPY HALLOWEEN!! Do you go trick or treating? I'm kind of curious :) And what are you being/would you be if you were going?

Sasha said...

HAPPY HALLOWEEN MITCHEL!!!!!
I hope you have the greatest halloween ever!!!

See ya
Sasha

Anonymous said...

I think you mean Worcester, Massachusetts. I would love to see you.

Anonymous said...

HAPPY HALLOWEEN!!

<3
Amy.

Anonymous said...

hey omg still cant wait! but i wanted to wish u a HAPPY HALLOWEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! have fun!
I♥U
maddie

Pharaoh Atem said...

Oh well, this was definitely a bad year to move. Now I don't get to meet ya! :(

Anonymous said...

yay ur cumin to sunrise thats where im guna see miley and of course im gunna see u i luv u mitchel but jw where do we go

Cassie said...

so i left a comment saying i prolly wouldn't be able to go to the Dec 21 one cause i am going to the concert on the 22. well i am going to see if i can talk my mom into letting me go see you. but i doubt it. lol it's like an hour away. but whatev i will try

Julie said...

ahh phillys my cityyy!!! :D!!
dec 15!! wow i'm SO excitedd!

audrey said...

mitchel-
freaking out right now!
you're finally coming to indianapolis!!!!
i'll definitely do my best to see you.
can you tell us what times?
my school has this HUGE holiday show we put on every year, and being in choir, i have to be there or i fail choir.
i think i have to be at school at 6...
times please?
thanks!
excited so much!!!!
.audrey.

iiLoveMitchelTatex3 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

mitchel-

you're coming to indy!?!?
omgsh that is sooo awesome!! i might actually be able to go! i am so excited now! of course i ahve to get one of my parents to drive me *ugh* but it''ll be worth it! ah i am SO excited now!

luv u lots,
julya

iiLoveMitchelTatex3 said...

dyooddddddd
im gonna see yooh again
soon

ily soo soo so much
its unexplainable haha <3


With Love,
Christine <3

BAYLEEhunter †••ily said...

i soooo knew it! looks like we have a genious on our hands! but ya know what sucks?!? KNOXVILLE IS NOT HOUSTON OR CHICAGO OR ANY OF THOSE UGLIES ON THE LIST!!! you have disappointed me MUCHO!!! i believe since i guessed the suprise...(i really did!! check the history!) u should come personally sing to me..i think that would make it pretty fair. so i will no longer cry my self to sleep at night cause you will pull through...wont you? =]

BAYLEEhunter †••ily said...

well we would have a genius..if i knew how to freakin spell! =]

carly said...

OH MY GOODNESS
BUT COME TO NEW YORK CITAAYY
WHO IS ALBANY
NOT ME MITCHBOYYY

Jessica said...

i must see you in houston! I MUSTTTT "] it would make my year most likely

Christy said...

ah. that is a surpraise. super excited for you to come to boston. hopefully I can go, if not, you better be coming back! haha!
:D

Anonymous said...

MITCHEL!!!! OMG!!!!! YOUR COMING BACK TO CHICAGO!!! YESS!!!!!!!!!! OMG!!!!!!!!!!!!! IM SO EXCITED!!!!AHAHAHAHAHH!!!!CANT WAIT!

what time will you be at rosemont. i no the day before the concert but what time?


AHHH!!! im soo HAPPY!!! cant wait to see you there!!

KAROLINA...remeber me.......ILL BE THERE!!
lol
bye!
ily

Anonymous said...

How do u get tickets?

Anonymous said...

yeah yeah yeah i'm defintly going to the Nov.27 date!!!!!!!!!!!

sarah said...

Why are you gonna be in Tulsa OK if Milley isnt?
How do we get tickets?

Katie.<3 said...

ok so im looking at all these old comments while im talking to carly on the phone...and i realized that i never commented this blog!!! hahaha. well im commenting it now. well when you posted this, i was super excited to see that you were coming to chicago! lol. idk what else to say, so ill see you when you come back to chicago!!
---
Katie.<3